Katarzyna Michalik - Klub gier RPG - 4A, 4B, 4C, 5A, 5B, 5C, 6A, 6b, 6C, 7A, 8A, 8B, 8C

Dodane przez admin - czw., 09/02/2021 - 23:45

Rozwijanie kreatywności uczniów. Rozbudzanie wyobraźni. Rozwiązywanie problemów nietypowych. Ćwiczenie: umiejętności aktorskich oraz improwizacji, umiejętności współpracy w grupie, umiejętności planowania i przygotowania narracji. Poszerzanie wiedzy ogólnej oraz zachęcanie do czytania książek.

Kółko „Gier RPG” dedykowane jest wszystkim uczniom, którzy pragną miło spędzić czas oraz poszerzyć swoje umiejętności. Gry fabularne to alternatywa gier komputerowych, która uczy otwartości, rozwija wyobraźnię, uczy umiejętności improwizacji i kreatywnego podchodzenia do problemów. Gry RPG pokazują konsekwencje wyborów i pomagają „przećwiczyć” sytuacje społeczne, z którymi możemy spotkać się w codziennym życiu. Gracze są nie tylko odbiorcami ale i twórcami. Rozgrywka wymaga rozmowy, negocjowania, przedstawiania argumentów, przekonywania innych do swojego zdania a przede wszystkim współpracy w grupie. 

 

Klasa
Zdjęcie główne
Prowadzący
Rodzaj zajęć
Zajęcia
Dzień tygodnia
Godzina lekcyjna
Sala